Saturday, November 5, 2011

Next phase will be coming soon .

Finally..i've got the result. Akhirnya jalan saya ada disana , di sekolah itu . Setelah beribu usaha dan beribu doa sudah dikerahkan , dan hasilnya sngat memuaskan . Saya lulus :) alhamdulillah .
Ternyata betul kata mr. Edison , "keberuntungan datang ketika usaha dan kesiapan bertemu". Thanks for him , it's inspiring me lately .
Rasanya sesuatu banget bisa tahu ttng ini (hhaha :D) . Tp , mksdnya yaa ..susah buat dijelaskan bagaimana dan apa yang saya fikirkan skrng .
Tidak tahu kenapa ada yang mengganjal di kepala dan hati saya setelah tahu tentang itu . Dan ternyata memang betul kata-kata bijak klu "siap mendapat sesuatu , siap pula melepaskan sesuatu" and i must be ready for it , sooner or later ..
Just wish nothing , but best for me :)
Amiin :D

No comments:

Post a Comment

Day 10: Your Bestfriend

Di bangku SD, sahabat saya ada dua orang. Mereka adalah teman sekelas dan teman satu mobil jemputan. Kami bahkan tidak tahu apa itu sahabat....