Wednesday, September 28, 2011

Ya Allah , makasih ya :')

Huaaah..hari ini tadinya saya fikir bakal menjadi hari paling berat minggu ini . Karena banyak tugas yg harus di kumpul hari ini juga ditambah dengan kuis matematika plus lagi dengan respon lab komputasi (the worst nightmare ever --") . Tapi , ternyata ..tadaaaa...
hari ini baik-baik saja dan saya masih HIDUP , saudara-saudara! (yeah! i love this part -____-) .Dan ternyata , saya juga selamat dari gares hari ini! dengan nilai 59! 59 , pemirsaaaaaaa!!!!! Nyaris sekali saya jatuh di jurang ke-gares-an! -_______-

Dan ada sesuatu yang lebih buat saya bersyukur hari ini , melebihi daripada rasa senang saya tidak kuis dan lulus respon hari ini . Yaa..sekali lagi nyawa saya diselamatkan olehNya . Tidak perlu saya ceritakan disini , runtut cerita kejadiannya . Yang jelas , saya sangat bersyukur Dia selalu dekat dengan saya :)
Alhamdulillah ..makasih ya Allah :')

No comments:

Post a Comment

Day 10: Your Bestfriend

Di bangku SD, sahabat saya ada dua orang. Mereka adalah teman sekelas dan teman satu mobil jemputan. Kami bahkan tidak tahu apa itu sahabat....